Care este rolul injectoarelor?
Injectorul face parte din sistemul hidraulic de injecție a combustibilului. Sarcina sa este de a livra dozele corecte de combustibil în camera de ardere și, în același timp, de a asigura o atomizare adecvată a combustibilului. Întregul proces este controlat de un computer care determină cantitatea de combustibil pe care injectorul trebuie să o livreze în camera de ardere. Dimensiunea sa depinde de cererea momentană, adică dacă șoferul conduce cu calm sau foarte dinamic în acest moment.
La motoarele diesel, combustibilul se aprinde atunci când este amestecat cu aer comprimat fierbinte. La începutul funcționării, un motor rece necesită asistența unei bujii incandescente care încălzește camera de ardere.
Injectoarele tradiționale constau din: con de etanșare, îmbinare filetată, corpul injectorului, filtru cu fante, orificiu de evacuare a scurgerilor, canal de evacuare a scurgerilor, șaibă de reglare, canal de admisie, arc, știfturi de poziționare, știft de presiune, inserție, piuliță, corpul pulverizatorului și suportul pulverizatorului.
Cât rezistă injectoarele?
În condițiile perfecte de testare din laboratorul fabricii, injectoarele rezistă cu ușurință la un miliard de cicluri. Teoretic, acestea ar trebui să dureze întreaga viață a motorului . Și sunt suficiente dacă presupunem că această perioadă durează patru sau cinci ani, iar mașina va călători aproximativ 150.000 kilometri în acest timp. Pentru un german sau britanic care câștigă în mod obișnuit, este normal ca mașina să fie înlocuită după acest timp .
Cu toate acestea, în Romania avem o definiție diferită a durabilității, datorită condițiilor financiare diferite, nefavorabile. Kilometrajul de 150 mii km este de obicei valoarea limită la care încep problemele. Prin urmare, multe mașini second-hand cu motoare diesel sub capotă sunt scoase la vânzare după atingerea acestui kilometraj. Există mașini care pot conduce până la 250.000 fără a înlocui injectorele, dar acest lucru este rar în zilele noastre. Pe de altă parte, se întâmplă ca injectoarele să-și termine viața mult, mult mai devreme decât după ce au depășit 150.000. km.
Cauzele defecțiunilor injectorului?
Injectoarele diesel pot fi stricate în câteva minute. Este suficient să alimentați cu motorină de slabă calitate sau contaminată. Cea mai mare greseala este de a pune benzină în loc de motorină în rezervor.
Injectoarele sunt foarte sensibile la calitatea combustibilului (poluare, apă), deci trebuie să utilizați întotdeauna benzinăriile cunoscute. De asemenea, proprietarul mașinii trebuie să aibă grijă la înlocuirea la timp a filtrului de combustibil.Injectoarele uzează și piesele de lucru. Cele mai frecvente defecțiuni sunt supapa de dozare, vârful injectorului și bobina de control. În plus, injectoarele se uzează mai repede în mașini conduse în principal în oraș și pe trasee scurte – acest stil de conducere favorizează acumularea de poluanți.
Cum pot prelungi durata de viață a injectoarelor ?
Maşina trebuie alimentată cu motorină de la cele mai cunosute benzinării din Bucureşti , adică acolo unde nu riscaţi să fie introdusa apă sau reziduri. În timpul iernii, trebuie să utilizați combustibil diesel cu aditivi (depresivi) sau combustibil special de iarnă disponibil la stații. Este responsabilitatea șoferului să înlocuiască filtrul de combustibil în timp util. Injectoarele durează mult mai mult în mașinile care funcționează pe distanțe mari. Din când în când, merită să folosiți aditivi pentru motorină pentru a curăța sistemul de injecție de impurități.
Simptomele defectării injectorului
Cum se recunoaște o defecțiune a injectorului? Simptomele deteriorării sunt: pornirea dificilă a mașinii, fum negru din conducta de eșapament (rezultat din pulverizarea slabă a combustibilului), viteza de ralanti fluctuantă și pierderea performanței. De multe ori, tabloul de bord aprinde, de asemenea , „verificarea motorului” sau un indicator special care informează despre eșecul injecției , instalat în cele mai recente mașini.
Prețul reparației injectoare
Majoritatea pot fi recondiţionate în serviceuri profesionale de reparaţie injectoare din Bucureşti, cum ar fi EcoServiceRomania. Este foarte avantajos, deoarece prețul de reparație este de multe ori mai mic decât cumpărarea unui injector nou. În plus, reparația asigură eficiența completă a injectorului. Singura conditie estesă acționați rapid, astfel încât un atelier de specialitate să poată regenera injectorul.
În general, trebuie să vă feriţi de cele mai ieftine oferte privind serviciile de reparaţie. Dacă o companie oferă regenerarea injectorului pentru sume modice, există un risc foarte mare ca aceasta să utilizeze piese neoriginale, cu durabilitate dubioasă. Experiența și utilajele sunt importante.
Pentru repararea sistemelor moderne de injecție sunt necesare standuri specializate, dispozitive foarte precise, avansate din punct de vedere tehnologic.
Reparația în sine constă în dezasamblarea injectoarelor de la motor, verificarea deteriorării pe bancul de testare, dezasamblarea părților deteriorate ale injectorului, spălarea părților rămase într-un dispozitiv de curățare cu ultrasunete, asamblarea pieselor noi, testarea injecției regenerate pe bancul de testare și codificare (codul de 20 de caractere pentru injector este introdus în computerul motorului).
De ce să apelezi la noi?
La EcoServioceRomania suntem specializați în reparații de injectoare cu arc simplu și dublu, injectoare unitare și injectoare Common Rail de la BOSCH, DELPHI, Stanadyne, Zexel și multe altele.
În laboratorul nostru, injectoarele sunt verificate pe standuri specializate, dispozitive foarte precise, cele mai avansate din punct de vedere tehnologic
În urma verificării injectoarelor, se intocmesc acte de constatare pentru fiecare indicator în parte și sunt evidențiate defectele.
Ai siguranța calității pentru toate serviciile prestate, alături de prețuri competitive, echipamente de ultimă generație și o echipă de profesioniști!
Fă o programare acum la 0785 778 888 sau 0741 654 444
Email: roecoservice@gmail.com
Adresa service: Judetul Ilfov, Comuna Tunari, soseaua Tunari Balotesti 2